Ürünler

1-) Deluxeseconds’taki ürünler orijinal mi?

Deluxeseconds’ın satışa sunduğu tüm ürünler çok aşamalı orijinallik kontrolünden geçtikten sonra satışa sunulmaktadır.

2-) Ürün fotoğrafları ürünün kendisine mi ait? Stok görsel mi kullanılıyor?

Evet, Deluxeseconds çekimlerde ürünün kendisini kullanır. Deluxeseconds sergilediği her ürünü tüm detayları gözükecek şekilde fotoğraflamaktadır. Fotoğraflarda yanıltıcı oynamalar yapılmamaktadır.

3-) Ürünü fiziken görebilir miyim?

Evet. Deluxeseconds’ın internet sitesinde bulunan tüm ürünleri mağazalarımızdan randevu alarak görebilirsiniz.

4-) Ürünler ikinci el mi?

Deluxeseconds hem sıfır hem de kondisyonu iyi ikinci el ürün satışı yapmaktadır.

5-) Ürünlerin orijinal olup olmadığını nasıl anlarım?

Deluxeseconds ikinci el ürün alırken ürünü çok aşamalı orijinallik kontrollerinden geçirdikten sonra kabul edip satışa sunar. Bazı ürünler kutulu ve faturalı iken bazılarında sadece biri mevcut olabilir.

 

Alışveriş

1-) Deluxeseconds’dan nasıl alışveriş yapabilirim?

deluxeseconds.com.tr ‘den seçtiğiniz ürünü sepetinize ekleyip ödeme ekranına geçtikten sonra alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. Ya da, size en yakın mağazamızdan randevu oluşturarak alışverişinizi mağazada tamamlayabilirsiniz.

2-) Türkiye’nin her yerinden alışveriş yapabilir miyim?

Evet. deluxeseconds.com.tr online mağazamız sayesinde Türkiye’nin her yerinden alışveriş yapabilirsiniz.

3-) Türkiye dışından alışveriş yapabilir miyim?

Evet. deluxeseconds.com.tr aracılığı ile dünyanın her yerinden alışveriş yapabilirsiniz.

4-) Deluxeseconds üzerinden hediye gönderebilir miyim? Hediye paketi seçeceğiniz var mı?

Evet. Deluxeseconds’dan hediye gönderebilirsiniz.

5-) Tabletten veya telefondan alışveriş yapabilir miyim?

Evet. İnternet bağlantısı olan herhangi bir cihazdan alışveriş yapabilirsiniz.

6-) İndirim ve yeniliklerden nasıl haberdar olabilirim?

deluxeseconds.com.tr ‘de bulunan E-Posta bültenimize ya da Whatsapp bültenimize üye olarak indirim ve yeniliklerden haberdar olabilirsiniz.

7-) deluxeseconds.com.tr ‘den alışveriş yapmaya çalışırken hata alıyorum. Ne yapmalıyım?

Sitemizde bulunan iletişim numaralarımızdan bize ulaşabilirsiniz.

8-) Fiyatlarınıza KDV dahil midir?

Evet. Fiyatlarımıza KDV dahildir.

9-) Daha önceden satın alınmış(ikinci el) ürünlere neden vergi ödüyorum?

3605 sayılı Katma Değer Vergisi Kanunu madde 1uyarınca Türkiye'de ticari faaliyet çerçevesinde yapılan hizmetler katma değer vergisine tabidir.

10-) Siparişimi nasıl iptal ederim?

Siparişiniz eğer kargoya verilmemiş ise iletişim numaralarımızdan bizle iletişime geçerek iptal/iade sürecini başlatabilirsiniz. Siparişiniz kargoya verilmiş ise, ürünün 2. el olması ve 2. el ürünlerde cayma hakkınızın bulunmaması sebebi ile iptal edememektesiniz.

 

Ödeme

1-) Nasıl ödeme yapacağım? Ödeme seçeneklerim neler?

deluxeseconds.com.tr ‘den yapacağınız alışverişlerinizde dilediğiniz bir bankanın kartını kullanarak ödeme yapabilirsiniz. Deluxeseconds mağazalarından ise ister kredi kartıyla ister nakit olarak ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Bir diğer ödeme seçeceğimiz olan Havale/Eft ile ödeme için iletişim numaralarımızdan bize ulaşabilirsiniz.

2-) Kredi kartsız alışveriş yapabilir miyim?

Evet. Size en yakın Deluxeseconds mağazasını ziyaret ederek alışverişinizi nakit olarak gerçekleştirebilir ya da iletişim numaralarımızdan bize ulaşarak Havale/Eft ile ödeme yapabilirsiniz.

3-) Kampanya, indirim kodlarını nasıl kullanabilirim?

Eğer önceden tanımlanmış bir indirim kodunuz varsa, satın almak istediğiniz ürünü sepetinize ekledikten sonra sepetinizde ilgili alana sahip olduğunuz kodu girin. İndiriminiz uygulanacaktır.

4-) Tüm kredi kartları ile ödeme yapabilir miyim?

Evet. İnternet alışverişine açık olduğundan emin olduğunuz tüm kredi kartları ile alışveriş yapabilirsiniz.

 

Güvenlik

1-) deluxeseconds.com.tr ‘den alışveriş yapmak güvenli mi?

Evet. deluxeseconds.com.tr ‘dan yapacağınız tüm alışverişler Deluxeseconds güvencesi altındadır.

Ödeme bilgileriniz ve kişisel verileriniz Deluxeseconds tarafından saklanmaz, üçüncü partilerle paylaşılmaz.

2-) deluxeseconds.com.tr kredi kartı bilgilerimi saklıyor mu?

Hayır. Kredi kartı bilgileriniz deluxeseconds.com.tr tarafından saklanmamaktadır.

3-) Kişisel bilgilerim güvende mi?

Evet. Girdiğiniz tüm kişisel bilgileriniz üyelik sözleşmesi uyarınca korunmaktadır.

 

Teslimat

1-) Ürün temin koşulları nelerdir?

deluxeseconds.com.tr ‘de ürünler stoklarla sınırlıdır. Siparişin ardından stoklar kontrol edilir, ürünün stokta bulunmaması halinde müşteriye parası iade edilir.

2-) Teslimat süresi nedir?

deluxeseconds.com.tr ‘den alınan ürünler 1-3 iş günü içerisinde kargoya verilir. Kargoların 1-4 iş günü içerisinde ulaşması öngörülmektedir.

3-) Satın aldığım ürünü teslim alırken kargo ücreti ödeyecek miyim?

deluxeseconds.com.tr ‘den yapacağınız alışverişlerinizde kargo ücretsizdir.

4-) Siparişlerim hangi kargo firması ile teslim edilecek?

Ödeme ekranından Deluxeseconds’ın anlaşmalı olduğu kargoları görüntüleyebilirsiniz.

 

İade ve Değişim

1-) Deluxeseconds fiziksel mağazasından aldığım ikinci el ürünü iade edebilir miyim?

Deluxeseconds mağazamızdan satışı yapılan ürünlerin 2. el olması dolayısı ile cayma hakkı bulunmamaktadır.

2-) deluxeseconds.com.tr ‘dan aldığım ikinci el ürünü iade edebilir miyim?

deluxeseconds.com.tr ‘den alacağınız ürünlerin 2. el olması sebebiyle cayma hakkınız bulunmamaktadır.

 

Bizimle Sat

1-) Her ürünü alıyor musunuz?

Deluxeseconds’ın kabul ettiği ürün gruplarını ve markaları deluxeseconds.com.tr 'den ya da mağazalarımızda görebilirsiniz.

2-) Ürünüm orijinal fakat faturası yok. Kabul eder misiniz?

Deluxeseconds’a gelen tüm ürünler ekspertiz kontrolünden geçer. Ürününüz kontrolden geçerse ve Deluxeseconds’ın aradığı diğer şartları (kondisyon, marka, ürün grubu vb.) sağlıyorsa kabul edilir.

3-) İstanbul’da değilim. Ürünümü nasıl satabilirim?

Deluxeseconds ile iletişime geçip ürününüzün marka ve ürün grubu açısından kabul edilebilir olduğundan emin olduktan sonra ürünün tarafımıza gönderim süreci başlatılır.

4-) Konsinye satış için verdiğim ürünümü geri almak istiyorum. Ne zaman alabilirim?

Konsinye satış için verilen ürün veren müşteriler imzaladıkları sözleşme ile 2 ay süre boyunca ürünün Deluxeseconds envanterine kalacağını kabul eder. 2 ay sonunda eğer ürün satılmaz ise ürün sahibi ürünü geri alabilir.

5-) Konsinye satış için verdiğim ürünüm 2 ay sonunda satılmadı. Tarafıma gönderim ücretini kim karşılayacak?

Kargo ile gönderilen ürünlerin ücreti müşteri tarafından karşılanır.

6-) Ürünüm nakit olarak Deluxeseconds tarafından alındı. Tarafıma ödeme ne zaman yapılır?

Nakit olarak alınan ürünlerin ödemesi ürünün alınmasını takip eden ilk salı günü yapılır.

7-) Ürünümü nakit olarak satmak istiyorum. Hangi şartlarda alıyorsunuz?

Ürünün marka ve ürün grubu olarak şartlarımızı sağlaması, ekspertizden geçmesi ek olarak da kondisyonunun çok iyi olması gerekmektedir.

 

Covid-19

1-) Deluxeseconds Covid-19 pandemisinde hangi önlemleri alıyor?

Deluxeseconds Covid-19 pandemisi süresince otoritelerin öneri ve zorunluluklarını yerine getirir. Mağazalarına sınırlı sayıda müşteri kabul eder.

Ortak alanların hepsi alkol bazlı dezenfektanlarla düzenli olarak dezenfekte edilir.

Müşterilerin ürünlere teması sınırlandırılmıştır.

2-) Covid-19 süresinde ikinci el ürün alımı nasıl oluyor?

Alınan ürünler uzman ekipler tarafından materyaline zarar vermeyecek şekilde dezenfekte edilir. İptal/iade siparişlerin tümü için bu süreç yeniden uygulanır.

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR